DumpStats voor de patatgeneratie

42,321 +46797 -4476

Kudos

#1385 (Top 0.4334%)

Kudos/dag 10.35
Kudos/reaguursel 30.16
Meeste kudos op 1 reaguursel 1850
Minste kudos op 1 reaguursel -344

1,403

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.34
Topreaguursels 20
Woorden per reaguursel 16.7
Reacties per reaguursel 0.21
Meeste reaguursels op 1 dag 17
Aantal x weggejorist 22
Geregistreerd op 13-04-2015
Eerste reactie op 13-04-2015

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-1 kudos 2026-06-19 13:58:55 door Maxima_Hartman op Lief interviewtje Wim T.
Als je als kunst of cultuur niet zelf je geld kunt verdienen dan is het een hobby. Elke hobby kost geld en tijd en levert behalve enorm veel plezier weinig op.

2 kudos 2026-06-19 13:27:45 door de patatgeneratie op Lief interviewtje Wim T.
Het Nederlandse kunstlandschap reikt echt wel verder dan kale Jan-Willem die in zijn blote pens verf over zichzelf heen gooit. Het raakt ook grafisch ontwerp (waar Nederland decennia toonaangevend was), mode (G-star, Victor en Rolf zijn groot geworden door de juiste hulp), architectuur, musea (denk niet alleen aan dat ene vage museum, maar ook aan alle Nederlandse meesters die wij echt hier in het land moeten houden), dans, muziek, cabaret, en dan vergeet ik vast nog meer dan de helft van de disciplines. Kunst en cultuur wordt gezien als linkse hobby, maar het raakt iedereen. Ook de rechtse conservatieven die er tegenaan trappen.

0 kudos 2026-06-19 09:51:15 door SprayingWhale op Lief interviewtje Wim T.
Ja, vooruit, dan min ik je maar ook. Want er wordt ook teveel onzin met dat geld gedaan. Geen idee waarom ik het maar oké moet vinden om dat geld te besteden aan een paar hoogbegaafden die in de olie over een podium lopen te krioelen als een stel palingen.

5 kudos 2026-06-19 09:50:28 door Zwitsalthesecond op Lief interviewtje Wim T.
Een plusje voor jou patatgeneratie, omdat je je uit durft te spreken voor iets wat af kan wijken! Ik ben het overigens niet met je eens :-) .

0 kudos 2026-06-19 09:45:47 door ditdusook op Lief interviewtje Wim T.
Laatste keer dat ik in het stedelijk was zag ik een "videokunstwerk" over een zielige asielzoeker wat je het gevoel moest geven dat die mensen tekort wordt gedaan. Daar gaat de subsidie naar toe.
Voor leuke dingen willen mensen zelf echt wel geld betalen.

-3 kudos 2026-06-19 09:45:08 door mmrrkk op Lief interviewtje Wim T.
@Jiggle_Physics | 19-06-26 | 11:37: de interviewer is een heel jonge Matthijs van Nieuwkerk, kijk maar op 00:22.
Michel van Egmond schreef in 2025 een soort van biografie over MvN die heel erg de moeite waard is. Het heet Writer's Block

7 kudos 2026-06-19 08:45:50 door ikdenkwat op Dumpert Hitteplan #3
Mwa, de afbeelding vertoond visuele kenmerken die vaak voorkomen bij AI-gegenereerde beelden.
Groetjes Grok.

25 kudos 2026-06-01 08:00:31 door piederbsroundabout op Uitbater doet huilie bij PowNed
Een emotionele reactie is één ding, maar filmen en de tijd nemen om het online te zetten is een bewuste keuze. Daarmee hoopte jij waarschijnlijk wel op negatieve reacties naar het oudere echtpaar . Neemt niet weg dat bedreigen totaal idioot is.

1 kudos 2026-05-08 05:57:36 door henkdeb op WWE vader-dochter!
Altijd nog beter dan dat je de hele dag moet acteren voor filmpjes van papa op Instagram.

36 kudos 2026-05-07 12:03:26 door Wakemeister op WWE vader-dochter!
Mijn ouders ging vroeger sigaretten halen, die kunnen elk moment terugkomen, want zo lang zijn ze al weg.

6 kudos 2026-05-07 11:24:06 door JP8926 op WWE vader-dochter!
Dan kwam je verder dan wij. Mijn ouders hadden een zeilboot, wij kwamen niet verder dan de Zeeuwse wateren.
Wel heerlijke vakanties gehad, dat dan weer wel.

3 kudos 2026-03-21 08:48:32 door blackphilip op Praktische haardracht
voor de knoop die beulen gebruiken zeg maar .... handig voor filmende belgische vloggers

-2 kudos 2026-03-07 20:23:17 door Kameleon4 op Waarom doet iedereen altijd zo moeilijk
Zijn wel meer dingen die verkocht worden die niet voor iedereen zo'n weggelegd, zoals Limburgse schimmelkaas, balut, hakarl, ghost peppers, haggis en gefrituurde cavia.

4 kudos 2026-03-07 18:44:48 door Iniemienie op Waarom doet iedereen altijd zo moeilijk
Wanneer je het op de juiste manier uit het blikje haalt, onderwater bijvoorbeeld, is de grootste meur er wel uit. Maar het blijft een delicatesse waar je van moet houden, brrr