42,321 +46797 -4476
Kudos
#1385 (Top 0.4334%)
| Kudos/dag | 10.35 |
| Kudos/reaguursel | 30.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1850 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -344 |
42,321 +46797 -4476
Kudos
#1385 (Top 0.4334%)
| Kudos/dag | 10.35 |
| Kudos/reaguursel | 30.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1850 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -344 |
1,403
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.34 |
| Topreaguursels | 20 |
| Woorden per reaguursel | 16.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.21 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 17 |
| Aantal x weggejorist | 22 |
| Geregistreerd op | 13-04-2015 |
| Eerste reactie op | 13-04-2015 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 22:00:40 door Andersom dag op Lief interviewtje Wim T.
Als je subsidie ontvangt als kunstenaar ben je een ambtenaar.
-1 kudos 2026-06-19 13:58:55 door Maxima_Hartman op Lief interviewtje Wim T.
Als je als kunst of cultuur niet zelf je geld kunt verdienen dan is het een hobby. Elke hobby kost geld en tijd en levert behalve enorm veel plezier weinig op.
2 kudos 2026-06-19 13:27:45 door de patatgeneratie op Lief interviewtje Wim T.
Het Nederlandse kunstlandschap reikt echt wel verder dan kale Jan-Willem die in zijn blote pens verf over zichzelf heen gooit. Het raakt ook grafisch ontwerp (waar Nederland decennia toonaangevend was), mode (G-star, Victor en Rolf zijn groot geworden door de juiste hulp), architectuur, musea (denk niet alleen aan dat ene vage museum, maar ook aan alle Nederlandse meesters die wij echt hier in het land moeten houden), dans, muziek, cabaret, en dan vergeet ik vast nog meer dan de helft van de disciplines. Kunst en cultuur wordt gezien als linkse hobby, maar het raakt iedereen. Ook de rechtse conservatieven die er tegenaan trappen.
-1 kudos 2026-06-19 10:57:03 door zhirek op Lief interviewtje Wim T.
Ik koop weleens kunst en van mij mag alle subsidie op kunst gestopt worden.
0 kudos 2026-06-19 09:51:15 door SprayingWhale op Lief interviewtje Wim T.
Ja, vooruit, dan min ik je maar ook. Want er wordt ook teveel onzin met dat geld gedaan. Geen idee waarom ik het maar oké moet vinden om dat geld te besteden aan een paar hoogbegaafden die in de olie over een podium lopen te krioelen als een stel palingen.
5 kudos 2026-06-19 09:50:28 door Zwitsalthesecond op Lief interviewtje Wim T.
Een plusje voor jou patatgeneratie, omdat je je uit durft te spreken voor iets wat af kan wijken! Ik ben het overigens niet met je eens :-) .
0 kudos 2026-06-19 09:45:47 door ditdusook op Lief interviewtje Wim T.
Laatste keer dat ik in het stedelijk was zag ik een "videokunstwerk" over een zielige asielzoeker wat je het gevoel moest geven dat die mensen tekort wordt gedaan. Daar gaat de subsidie naar toe.
Voor leuke dingen willen mensen zelf echt wel geld betalen.
-3 kudos 2026-06-19 09:45:08 door mmrrkk op Lief interviewtje Wim T.
@Jiggle_Physics | 19-06-26 | 11:37: de interviewer is een heel jonge Matthijs van Nieuwkerk, kijk maar op 00:22.
Michel van Egmond schreef in 2025 een soort van biografie over MvN die heel erg de moeite waard is. Het heet Writer's Block
2 kudos 2026-06-19 09:37:39 door Jiggle_Physics op Lief interviewtje Wim T.
Ja, maar dit maken ze niet meer. Je kan beter denken aan wat er nu met dat geld gedaan wordt.
23 kudos 2026-06-19 09:35:49 door DieRooieVanDumpert op Lief interviewtje Wim T.
Sorry hoor: maar Wim T. Schippers die was dus een échte kunstenaar: die hád geen subsidie nodig...
7 kudos 2026-06-19 08:45:50 door ikdenkwat op Dumpert Hitteplan #3
Mwa, de afbeelding vertoond visuele kenmerken die vaak voorkomen bij AI-gegenereerde beelden.
Groetjes Grok.
1 kudos 2026-06-01 09:46:07 door de patatgeneratie op Uitbater doet huilie bij PowNed
@piederbsroundabout | 01-06-26 | 10:00: Sja, daar heb je dan ook wel weer een punt. De waarheid zal wel weer ergens in het midden liggen.
0 kudos 2026-06-01 08:01:08 door piederbsroundabout op Uitbater doet huilie bij PowNed
*hij
25 kudos 2026-06-01 08:00:31 door piederbsroundabout op Uitbater doet huilie bij PowNed
Een emotionele reactie is één ding, maar filmen en de tijd nemen om het online te zetten is een bewuste keuze. Daarmee hoopte jij waarschijnlijk wel op negatieve reacties naar het oudere echtpaar . Neemt niet weg dat bedreigen totaal idioot is.
3 kudos 2026-05-15 15:56:45 door ArieKnarie op Even stukje klimmen
ik spuitpoep
1 kudos 2026-05-12 20:33:42 door vanonder op Duitse reaguurder met skills
@Ben-nie-gek | 12-05-26 | 20:02: Reaguurster*
-1 kudos 2026-05-12 18:02:07 door Ben-nie-gek op Duitse reaguurder met skills
Een reaguurder?!
1 kudos 2026-05-08 21:02:03 door bloedkop op Raad de keepers van Feyenoord F1
Tom?
1 kudos 2026-05-08 05:57:36 door henkdeb op WWE vader-dochter!
Altijd nog beter dan dat je de hele dag moet acteren voor filmpjes van papa op Instagram.
1 kudos 2026-05-07 21:57:56 door Sybjap op WWE vader-dochter!
@deadrabbits: gecondoleerd
3 kudos 2026-05-07 17:44:29 door deadrabbits op WWE vader-dochter!
Wij woonde op kanaleneiland.
36 kudos 2026-05-07 12:03:26 door Wakemeister op WWE vader-dochter!
Mijn ouders ging vroeger sigaretten halen, die kunnen elk moment terugkomen, want zo lang zijn ze al weg.
9 kudos 2026-05-07 11:24:44 door MojoNL op WWE vader-dochter!
Terwijl je aan het verdrinken was?
6 kudos 2026-05-07 11:24:06 door JP8926 op WWE vader-dochter!
Dan kwam je verder dan wij. Mijn ouders hadden een zeilboot, wij kwamen niet verder dan de Zeeuwse wateren.
Wel heerlijke vakanties gehad, dat dan weer wel.
2 kudos 2026-05-04 18:54:54 door dezusvanpinpaskelly op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
Het zaakje stinkt wel maar anders
5 kudos 2026-05-04 18:34:15 door kaalkoppie op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
Zie filmpje, de bijl blijft inderdaad in die hoek steken.
11 kudos 2026-05-04 17:37:44 door godzill4 op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
Nogmaals: die bijl is gegooid, slappe.
49 kudos 2026-05-04 16:28:00 door MaikelMaikelsen op Aftermatch: Gekkie gooit bijl door voorruit
Knap hoe jij dat allemaal analyseert hoor
6 kudos 2026-05-01 10:03:33 door John McClane op Ff wippen
Ze probeert met de vogel mee te vliegen.
-1 kudos 2026-04-22 15:22:12 door Liegebeest op Beertje vast in de boom
Dat is een pleonasme.
2 kudos 2026-04-22 14:00:02 door Bekflip op Lekker op tijd erbij voor Koningsdag
Vooral dat handschrift wat ze die kinderen op school aanleren, schandalig!
0 kudos 2026-04-07 14:21:01 door van_Sukkelenburg op Terroristje spelen in Turkije
Dimitri ligt nu ergens in een Oekraïens veld weg te rotten, straks groeien er zonnebloemen op zijn buik.
-1 kudos 2026-04-07 13:20:43 door Kwaaie tor op Terroristje spelen in Turkije
Dat je gedachte standaard daarheen gaat, zegt meer over jou dan over Dimitri.
6 kudos 2026-04-07 13:16:26 door Pipo der Clown op Terroristje spelen in Turkije
Je bent gewoon verliefd man!
0 kudos 2026-03-31 07:29:47 door altijd-guus op Vuurwerkje bij het opstijgen
Kudtmeeuwen.
0 kudos 2026-03-30 14:40:29 door Reactionist op Vuurwerkje bij het opstijgen
@Aarsveer | 30-03-26 | 14:31: Kut kutmeeuwen
-2 kudos 2026-03-30 12:34:39 door Bloembakje op Vuurwerkje bij het opstijgen
@Aarsveer | 30-03-26 | 14:31: Meeuwenkut
5 kudos 2026-03-30 12:31:42 door Aarsveer op Vuurwerkje bij het opstijgen
* Kutmeeuwen
3 kudos 2026-03-21 08:48:32 door blackphilip op Praktische haardracht
voor de knoop die beulen gebruiken zeg maar .... handig voor filmende belgische vloggers
5 kudos 2026-03-20 08:14:45 door DunDap op AZ geeft voetballes aan Sparta Praag
zeker! van Praag naar Krakau is alweer iets verder ja.
7 kudos 2026-03-20 08:00:53 door John McClane op AZ geeft voetballes aan Sparta Praag
Zou wel echt gaaf zijn ja, kwartfinale of zo.
-39 kudos 2026-03-16 09:03:03 door BebaardeZak op Wicked Game in het Nederlands?
Maar het blijft een cover.
-2 kudos 2026-03-07 20:23:17 door Kameleon4 op Waarom doet iedereen altijd zo moeilijk
Zijn wel meer dingen die verkocht worden die niet voor iedereen zo'n weggelegd, zoals Limburgse schimmelkaas, balut, hakarl, ghost peppers, haggis en gefrituurde cavia.
4 kudos 2026-03-07 18:44:48 door Iniemienie op Waarom doet iedereen altijd zo moeilijk
Wanneer je het op de juiste manier uit het blikje haalt, onderwater bijvoorbeeld, is de grootste meur er wel uit. Maar het blijft een delicatesse waar je van moet houden, brrr
-15 kudos 2026-02-28 14:05:50 door Penis-argrarius op Netanyahu over brullende leeuw
Maar hoe is je liefde dan voor XR, ISIS, en andere terreurbewegingen.
4 kudos 2026-02-24 15:29:54 door Katdekat op Koos, mag dit?
Auto winkel.
-1 kudos 2026-02-24 14:54:39 door Rothko_schildert op Koos, mag dit?
Spanje
0 kudos 2026-02-24 10:31:41 door Lekkerwijf op Je vieze strings wassen in een koffiemachine?
wel raar om ze uit de koffiemachine te moeten vegen
1 kudos 2026-02-18 15:56:20 door Kingjohn55 op Hélène, Noah en Merel eindigen met een leuke reactie van de fans
Wedden van niet
3 kudos 2026-02-18 15:35:12 door ikdenkwat op Hélène, Noah en Merel eindigen met een leuke reactie van de fans
Waarom zou je klusjesman janken? Beetje vreemd dit.